TERMÉKGARANCIA
MAGAS MINŐSÉG
ÉS KIEMELKEDŐ
GARANCIÁLIS IDŐ
SZEMÜVEGEK
Egy esetlegesen bekövetkező szemüvegkeret vagy annak szárainak, orrnyergének törésre illetve az azokban talált anyaghibára vonatkozóan minden szemüvegmodellünk esetében kiemelkedő 2 év garancia biztosított!
LENCSÉK
Lencsekarcolódásra egyik lencsetípusnál sem vállal semmilyen garanciát a gyártó! Az ImpactX® és ImpactRX® lencsék törésére élettartam garancia vonatkozik!
Egy esetleges gyártásból illetve anyahibából eredő meghibásodásra 1 év garanciát biztosítunk!
A HARD Coating és Diamond Coating lencse bevonatokra, valamint a fényre sötétedés tulajdonságra 2 év garanciát biztosít a cég! Az AR Coating (anti-reflexáns bevonat) a különféle hajzselék, hajfixálók, waxok egyes összetevőire hosszútávon érzékeny lehet, az ebből eredő bevonat leválásra garanciát nem vállal a gyártó!
A progresszív lencsék megszokási ideje általában 60 nap. Ennyi idő alatt ki kell derülnie, hogy tudja-e használni a szemüveget vagy nem. Az ilyen lencsékkel esetlegesen felmerülő problémákat 60 napon belül jelezni kell felénk! Azaz ennyi időn belül vissza kell érnie az olaszországi gyárba a problémás szemüvegnek!
BUKÓSISAKOK
Minden bukósisakunkra 1 év garanciát vállalunk! A FluoSeries-modellek színezése kevésbé stabil, mint a normál modelleké: hosszabb UV-sugárzásnak kitéve előfordulhat, hogy színük elhalványul, és elváltozás mutatkozik rajtuk. Ezen elváltozás normális, nem tekinthető a termék gyártási hibájának! A Rudy Project nem vállal garanciát ezen termékek színhalványulására!
TEENDŐK FELMERÜLT PROBLÉMA ESETÉN
Termékeink magas minőségi szintet képviselnek, de ha mégis probléma lépett volna fel egy Rudy Project termékeddel, bizonyosodj meg róla, hogy megvannak az alábbiak:
- a vásárlást igazoló blokk, vagy a számla, vagy
- a szemüveg cikkszámával ellátott és a vásárlás helyén lepecsételt, valamint a vásárlás dátumával kitöltött hivatalos garanciajegy
Ezt követően a fentiekkel együtt juttasd el személyesen vagy egyéb kézbesítői szolgáltatás (például Posta) révén a terméket a vásárlás helyszínére, vagy a hozzád legközelebbi Rudy Project partnerhez (az aktuális üzletlistát megtalálod a PARTNEREK menü alatt), vagy hozzánk, a Rudy Project termékek hivatalos magyarországi forgalmazójához (elérhetőségeinket megtalálod az INFORMÁCIÓK / ÜGYFÉLSZOLGÁLAT menü alatt).
Amennyiben a terméket valamilyen kézbesítő szolgáltatás révén juttatod el, feltétlen bizonyosodj meg arról, hogy a termék mellé elhelyezted garancialevelet, vásárlást igazoló blokkot vagy számláját (vagy ezek másolatát) illetve a hiba leírását, a kapcsolattartó nevét és elérhetőségeit (egy telefonszám vagy egy e-mail cím mindenképp szükséges). A terméket biztonságosan csomagold be! A szállításból vagy a csomagolás hiányosságából eredő károkért felelősséget nem vállalunk!
ELBÍRÁLÁS UTÁN
Jogos minőségi kifogás esetében a hibás terméket a lehető leggyorsabban kijavítjuk vagy kicseréljük, majd ingyenesen visszaküldjük. Amennyiben a termékkel felmerült hiba nem felel meg a garanciális feltételeknek, a visszajuttatására bruttó 1500 forintot felszámolunk! Ezért, a Te érdekében kérjük, csak akkor vedd igénybe ezen szolgáltatásunkat, amennyiben biztosan meggyőződtél arról, hogy a hiba nem a nem rendeltetésszerű használatból származik.
Jótállás és szavatossággal kapcsolatos információkat megtalálod a INFORMÁCIÓK / ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK menü alatt.